Het bussie gaat zo!

1 augustus 2020 - Oost-Graftdijk, Nederland

Wat een bijzonder jaar tot nu toe. Het jaar waarin we grote sprongen waagden, maar ook het jaar waarin alles tot nu toe anders liep dan gepland. Maarja, COVID-19 alias corona heeft de hele wereld op z’n kop gezet, dus dan valt het wijzigen van reisplannen nog wel mee. En we hebben geleerd om heel flexibel om te gaan met allerlei situaties. Zo hebben we ondanks het stoppen met onze leuke banen tussentijds gelukkig nog leuke andere nieuwe werkervaringen opgedaan, zijn we van woonplek gewisseld (er wordt goed op ons huis gepast) en is onze wereldreis voorlopig omgedoopt tot campertrip. Een naam moet hij nog krijgen, ons huis op wielen. JD pleit voor Glimpie... (want hij is zilverkleurig en gekocht in Glimmen) maar daar wordt ik niet heel blij van. Ik dacht eerder aan Cato (want het is een Ducato) of aan Pluk (pluk de dag!). Maarja, we worden het nog niet eens. Goede tips zijn ook welkom. Misschien helpt het als we eerst eens onderweg zijn, maandag! Dit weekend hebben we in ieder geval veel inpakwerkzaamheden en moet alles thuis netjes achter gelaten worden en zeggen we mensen gedag. Dat blijft raar, ook al gaan we nu niet zo ver weg en kan het zomaar gebeuren dat we niet zo lang weg kunnen. Maar misschien kan het wel en worden we wel ‘vanlifers’ voorlopig! We zullen het zien en plukken de dag!

Als je het leuk vindt, kun je de komende tijd meelezen waar we gaan belanden, daar zijn we zelf ook erg benieuwd naar.
Liefs JanDirk en Marank

1. Kirs:
    1 augustus 2020
    Heeeeel veel reis plezier! Tuurlijk gaan we jullie volgen.
    Liefs en kus, Kirs
  2. Anneke:
    1 augustus 2020
    Een mooie en voorspoedig reis gewenst met gezellige, blije en fantastische ontmoetingen.
    xxx Anneke
  3. Yorianne Elfrink:
    1 augustus 2020
    Een heerlijke, onvergetelijke reis met prachtige ervaringen gewenst!! Heel benieuwd naar jullie verhalen, leuk dat jullie deze weer zullen bloggen. 🤗

Naamsuggesties:
    Dubbus (dé bus)
    Colum (bus) (om mee op ontdekking te gaan)
    Homie (want ja voorlopig is het jullie huisje)
    Jean Mary (jullie namen combi en dan een beetje chique 😉)
    Duco (koosnaampje voor Ducato)
  4. Remy:
    Te gek!! Heel veel
    Plezier!! 💋
  5. Anne Veel:
    2 augustus 2020
    Veel plezier en pas goed op elkaar 😘 Maak er samen een prachtige nieuwe levenservaring van! Kus van jullie (schone)zus
  6. Theo Kwaak:
    2 augustus 2020
    Heel veel plezier en mask er een mooie reis van
    Groetjes Theo
  7. Sjel de Groot:
    2 augustus 2020
    Heel veel plezier, ik kan Noorwegen aanbevelen wat natuur betreft, er zijn alleen wer verschrikkelijk veel campers🙈
    Liefs Sjel